Min önskelista.


 
Här kommer min önskelista för i år. På önskelistan i år är det lite fler skönhetsgrejer än vad det varit tidigare. I tonåren älskade jag allt som hade med smink att göra men ju äldre jag blir desto mindre ork har jag att sminka och göra mig iordning på morgonen. Men i år har jag blivit så inspirerad av alla sminkgurus på youtube och börjar hitta tillbaka till mitt gamla intresse för smink. Självklart måste det finnas ett par kamerarelaterade saker på önskelistan och vem kan få nog av mysiga strumpor? Inte jag! Sedan går ju smink, kläder, och smycken alltid hem hos mig
 
- En 3 månaders prenumeration på glossybox. Från Glossybox.se
- Victorias secrets bodymist med doft av coconut passion. Från eleven.se
- Någon god parfym som Britney Spears Fantasy eller Disels Love Tattoo.
- Fina underkläder och mysiga strumpor så som dessa från Ginatricot
- En bokhylla att ha vid datorn i vardagsrummet. Gillar denna från Mio.
- En termosmugg som ser ut som ett objektiv (helst sony dåra) så som denna från Kaffebrus.se
- Denna otroligt snygga kameraväska. Lite väl dyr men drömma får man ju faktiskt! Från Fotobag.no
- En gammaldags kamera att ha som prydnad.
 
Men mest av allt önskar jag mig dock en lugn och skön jul med god mat som äts tillsammans med mina nära och kära! Och snö!
Vardag | |
Upp