Ockelbo och fotomässa.

 
Här kommer en bildbomb från när jag var i Ockelbo senast. Var där förr förra helgen om jag inte minns helt fel eller var det till och med förr förr förra helgen. Vi var bara där över en natt så jag hann inte fotografera så mycket, men hade sådan fantastisk tur att trots tråk-november-väder fick jag vakna upp till en fantastisk dimma som höll i sig hela dagen.
 
 
 
Imorgon är det dags för fotomässsan. Jippi! Jag och mamma åker alltid tillsammans och detta blir tredje året i rad för oss. Ser jättemycket fram emot det! Om jag inte är helt ute och cyklar har sony släppt eller ska dem släppa en fullformatskamera. Är väldigt sugen på att klämma och känna på den måste jag säga, så hoppas de har den på plats. Vore awesome! Jag är ju en sony-tjej och har varit sedan jag fick min första systemkamera i 18 års present. Grymt nöjd. Tycker att det är synd att de inte syns mer, då jag tycker snacket mest rör sig kring canon och nikon. Har fotograferat med nikon i plugget och provat kompisars canoner, men jag har fastnat för sony. Sedan hoppas jag på några grymma seminarier också och lite shopping...
 
Ses vi imorgon? :)
 
Fotografi/Natur & Blommor | |
Upp