Hej tjugohundrafjorton!


 
Vet att jag är lite sen....men gott nytt år på er!
Såhär såg jag ut på nyår. Nytt år innebar nytt hår för mig. Jag valde att färga mitt rödtonade hår mörkare igen, fast inte helt svart denna gång. Kände att jag ville ha en hårfärg som smälte ihop mer med min utväxt även om jag är ljusare än såhär annars.
 
I år firade jag nyårsafton hemma med min sambo, eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter. Vi lagade lite lyxigare mat (fylld paprika och ädelostfylld kycklingfilé, mums!) och drack gott. Sedan tittade på fyrverkerierna från balkongen och skålade i jordgubbsvin vid tolvslaget. Det blev en lugn och mysig kväll!
 
Jag är sämst på det här med nyårslöften. Kommer inte ens ihåg om jag hade några förra året. Men jag har några saker som jag skulle vilja bli bättre på som jag tänkte lista här nedan. Sedan funderar jag även på att gör en lista med saker jag skulle vilja göra eller åstadkomma under år 2014, men det får bli ett senare inlägg.
 
I år vill jag bli bättre på att;
- Leva mer i nuet
- Spara pengar (ska nog öppna ett till sparkonto för mer långsiktigt sparande.)
- Fotografera mera, mer vardaliga bilder och att ta med mig kameran mer
- Tro mer på min egen förmåga och prestation
- Blogga
 
Jag säger tack tack till 2013 och hoppas att både ni och jag får ett riktigt kanonår i år!
Kram
 
Vardag | |
Upp